vi hamnade på bild!

oj vilken trevlig kväll det blev igår! kom till cissi med tanken att ta det lugnt, dricka mitt vin å sen åka hem när dom skulle ut på slick.. men vinet tog mer än vanligt å belle erbjöd sig (snäll som hon är - TACK!) att betala inträde åt mig.. supersnällt! så jag hamnade på slick med dom å hade himlans trevligt.. vi dansade mkt å det va så kul för det va länge sen jag va ute nu =)
va en händelserik kväll men allt från efterhängsna människor å en kille som trillade ner å gavleån! jisses.. stod å väntade på belle utanför slick å såg att det stod folk utmed ån å kissade å rätt va det va så va den en som trilla i å vakter å folk sprang för å hjälpa å sen kom polisen oxå.. men dom fick upp honom i en räddningsbåt å vakten fick ro som en galning i motström för att komma nånvart.. lite spännande faktiskt även om det kunde slutat illa!
TACK belle för att du gjorde min kväll möjlig! å tack allihopa för en trevlig kväll!

slick 26e april


Belle, Cissi, Danne å jag =)

Kommentarer
Postat av: cicci

Hej stumpan! Ja, om d inte hade för belle som agerar sugar mama så hade du varit tvungen att gå hem. Vi tackar belle för, så att vi kunde chacka våra ass en kväll. Puss o kram från en bakis tjej

2008-04-27 @ 17:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0