vem vet vad egentligen?

ja det kan man då minst sagt fundera över! jag å johanna har jagat runt på nån som kan berätta för oss om vi kan skriva examensarbete på C nivå.. men är det nån som kan svara på det? nej.. institutionen hänvisar till examensenheten å studievägledarna, men när man kommer dit så vet ingen nånting å hänvisar tillbaka till instutitionen.. eeh jaha?

idag försökte vi få tag på examensenheten alltså, ringde X antal gånger utan att komma fram.. dom fick inte heller tag på människan som tydligen hade hemskt viktiga saker att samtala med nån i telefon om.. (nej hon får inte hjälpa andra när jag å johanna kommer å vill ha hjälp, haha) så ännu en gång fick vi prata med studievägledaren som gav oss typ samma svar denna gången.. å hänvisade oss vidare.. då kan man väl säga att det tog stopp för oss å vi gick kanske liiite väl hårt åt den stackars kvinnan, men va fan alltså.. jävla högskolan vet ni va samarbete är eller? nej det kan jag säga att ni inte vet.. upprörda som vi va så snäste vi väl lite åt henne men hon förstod oss å beklagade sig för att studenterna kommer i kläm å vi förstod ju så klart hennes situation oxå på nåt sätt, haha.. men men.. efter mkt om å men så är ansökan inskickad nu iaf så nu får vi vänta å se! på ett eller annat sätt ska vi väl för katten få skriva våran C uppsats som vi vill! skam den som ger sig! detta ska vi nog allt ro i land på ett eller annat sätt, visst johanna? så nu när ansökan är inskickad ska vi dra igång tankar på vad vi vill skriva om.. har väl redan lite klart, själva grund idén typ iaf ju =) sen ska vi väl lämna in lappen till didaktien sen med.. men först planering! känns som om det här kommer bli bra! jag tycker vi funkar så bra ihop, mkt för att jag blir så ambitiös när jag jobbar med dig johanna =D du med din framförhållning smittar mig, haha å det är bra vill jag så lova! slutet på skolan känns nu faktiskt nära.. hjälp!

fick ett herdersuppdrag av siss idag så nu har jag lite å fixa =) ska även fixa en överraskning utöver detta uppdrag.. inte så mkt men iaf! allt för att du ska få en bra dag siss <3

hade redovisning på våran uppgift idag - flickan My med misstänkt autism =) va apnervös måste jag erkänna för att det skulle bli tokigt å att vi skulle få massa jobbiga ifrågasättningar å frågor om allt möjligt.. men det gick bra! jag är jättenöjd med oss! mkt bra gjort ida å lisen =) vi fick med vårt fall upp en bra å lång diskussion, vilket jag oxå i ärlighetens namn va nervös för att det inte skulle bli.. haha.. gud va jag oroar mig i onödan! nu är det bara att ta tagi fallen som ska skrivas å lämnas in på tisdag.. som vanligt har jag inte börjat ännu men ska till skolan imån å få klart all litteratur så jag kan skriva klart allt hemma sen i helgen.. får la se hur detta ska gå med NOLL pluggmotivation eller ork.. heeh..

måste hinna tvätta i helgen oxå.. hur ska detta gå? jag vill ha en egen tvättmaskin å är äckligt avis på siss å robin som har en i lägenheten =O kan ni inte skänka den till mig? heeeh.. så kan ni köpa en ny =)

mina småttingar är så himla goa å söta.. är så kul å komma hem å höra hur dom börjar prata när jag öppnar dörren.. känns så hemtrevligt =)

ja nej nu åter till efterlyst!

Kommentarer
Postat av: lajvio

Kan ju säga att det inte alltid är mycktet bättre på universitetet här :p Ibland undrar man om föreläsare och lektorer har gått en kurs i oogranisation :p

2008-04-11 @ 04:49:20
URL: http://lajvkatt.blogg.se/
Postat av: J

hahaha ambitiös vet ja inte, tänk om ja inte har nån motivation!! Men det tror ja nog, vi får ju skriva om nåt vi tycker är intressant så då borde vi ju kunna ha motivation!
V-götland - småland against the world;)

2008-04-11 @ 08:20:40
Postat av: Linda till monica

här har hela högskolans organisation gått en sån kurs.. usch

2008-04-11 @ 10:29:12
URL: http://liindak.blogg.se
Postat av: Linda till Johanna

för mig är du ambitionen personifierad =) precis! jag tänker så med.. å så har vi haft hela sommaren utan plugg å allt, så nog ska vi orka ta oss igenom SISTA terminen =D precis, det kan inte gå nåt annat än bra när två så bra ställen slår sig samman, haha =)

2008-04-11 @ 10:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0