va är det som händer egentligen?

att nåt sånt här kan hända så nära.. det är så skrämmande! när jag läste sms'et från valle idag när jag vaknade blev jag helt tom.. äcklad.. förbannand.. å så fruktansvärt förbannad.. va ger dom sig för rätt att göra så här?! hur rättfärdigar nån en sån här händelse å genomför den?! så förbannat sjukt.. å sen att hota till döden för att skydda sig själva? hur lågt är inte det då?! åååh fy fasen alltså.. men lite tur i oturen som du sa vännen att det gick till som det gjorde.. inte konstigt alltså att gislaved fått det rykte det fått! nu förstår jag att det mamma å pappa är sant.. gislaved är inte detsamma som för nåra år sen.. då kunde man iaf gå utanför dörren när det fortfarande är ljust ute utan att vara rädd.. det är så sjukt! jag blir så arg!!

idag går alla mina tankar till din familj älskade vän.. hade velat vara där å stötta dig mitt i allt det här <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0