så irriterad

nu när irritationen över bloggen är stor så kommer all annan irritation jag känner över mkt fram.. å jag måste få ur mig det känner jag..

jag stör mig enormt på folk som lånar saker av andra, utan att sen lämna tillbaka det.. har nu under min skoltid lånat ut två böcker till folk som jag inte fått tillbaka.. jag har betalat pengar för litteratur som jag i förtroende lånar ut till klasskompisar, som sen inte har vett att lämna tillbaka det.. jag är jättenoga med att lämna tillbaka saker jag lånar å får dåligt samvete om det blir för sent.. kanske därför jag reagerar starkt nu, å kanske överreagerar jag.. men det skiter jag i.. tycker det är så dåligt att låna saker å sen inte lämna tillbaka det.. en av böckerna va min, så då gör det inte lika mkt.. men den andra är inte min, jag har lånat den av nån som fixat fram den till mig.. å då vill jag ännu mer ha tillbaka den, då jag måste lämna tillbaka den med.. ååh jag blir så arg på mig själv som inte har mer ordning så jag har koll på vem jag lånar ut till å sen ber om att få tillbaka det.. för jag kommer nu inte ihåg vem det va som lånade min bok, eller ja, den jag har lånat.. å det stör mig så förbannat att den här personen kommer undan pga mitt dåliga minne.. jag blir så arg på mig själv.. ska jag nu behöva lägga ut pengar på en ny bok bara för att den här personen, vem det nu är, inte kan lämna tillbaka saker?! ja tydligen.. åååh.. framöver kommer jag aldrig låna ut saker till folk som inte står mig nära.. jag tycker faktiskt inte att man ska behöva påminna å tjata på nån som man lånat ut nåt till.. jag tycker det hör till helt vanligt mannavett att man lämnar tillbaka saker.. punkt slut.. tack malin å cissi för att ni erbjöd er att kolla runt.. träffar ju typ aldrig folk från gamla klassen å vet inte hur jag ska kunna få tag på folk.. så det va snällt av er att erbjuda er att hjälpa mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0