oh vilken härlig dag det varit!

började med en härlig sovmorron till kl.10 för att kolla på termometerna å se att den visade nästan 15 grader! i skuggan! å så tidigt! detta kunde ju inte sluta annat än underbart! sen bara tog jag det lugnt fram tills det va dags å träffa nadja å lisen på stan å oj oj oj vilket underbart väder, solen var verkligen varm! =D

vi strosade runt i affärer å hade det trevligt, sen en glass-/milkshakepaus i varma å sköna solen på stortorget å sen nåra affärer till =) lyckades hålla i mina få korvören till pengar så det kändes bra.. hihi.. tack för en superhärlig dag i solen tjejer!

sen gjorde jag å niclas misstaget att åka till willys.. lagom till att alla slutat jobba.. en fredag.. löningsdag.. BIG misstake!! men jag får ta på mig skulden för det, haha.. jag å tålamod är inte nåra bra vänner.. jag skulle ju så absolut storhandla idag.. haha.. ja usch.. apmycket folk inne i affären (så klart) å skitlånga köer ut! fick nästan känslan av att jag va i ullis, haha.. alla va lika galna om att komma åt varorna snabbast å trängsel å långa köer ut, hahaha.. ja jisses! tack niclas iaf för att du stod ut med mitt stållaryck! jag orkade iaf inte handla allt som behövdes så jag fick handla hälften på ica sen iaf, haha =)

nu har både jag å småttingarna mat för förhoppningsvis hela månaden iaf =)

det har blivit ändrade planer om hemresan oxå.. jag åker hem den 29e istället för den 30e!! =D sparar en del pengar på det å så får jag en dag extra hemma =D me like!

nu ska jag bara softa i soffan efter denna härliga dag.. gokväll!

Kommentarer
Postat av: cicci

Hej gumman! Det var verkligen jättevarmt ute...så himla skönt att gå runt i sommar kläder o ballerina skor....åååååhhh vad jag har längtat till sommarväder. Ses snart...kramisar från en sommar glad cicci =D

2008-04-25 @ 22:31:17
Postat av: Siss

YES! En dag extra är bra... saknar dig otroligt siss....

2008-04-27 @ 11:32:01
Postat av: Linda till Siss

saknar dig med.. massor.. så en dag extra känns väldigt bra =/

2008-04-27 @ 16:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0