lyckligast på jorden

ja det är nog jag det!

min lärare gav mig idag ledigt sista veckan så jag kan åka hem å vara med på karnelevalen som är helgen innan syrrans student! =D jag blev så glad å lättad så jag nästan började gråta när jag läste mailet.. skit samma att jag får plugga lite hemma! jag får iaf vara med på allt kring studenten! går inte att beskriva med ord hur lycklig jag är just nu faktiskt!

senast 30e maj bär det av! så snart kommer jag få träffa min familj.. å min fina fina vän å så klart lilla gullungen.. åh va jag längtar <3

detta kommer göra underverk för mig, mitt humör å min ork.. precis va jag behövde få veta för att orka sista biten av vårterminen! underbart!!

Kommentarer
Postat av: Mia

ÅÅ va roligt!!! Förstår att du är glad!! GRATTIS krama

2008-04-21 @ 21:24:11
URL: http://mioli.blogg.se
Postat av: Linda till Mia

tack, va söt du är vännen! =D känns verkligen superbra! kram tillbaka!

2008-04-22 @ 12:36:47
URL: http://liindak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0