kämpigt

huuuh.. 1-1 mellan HV å linköping nu i sista perioden.. hoppas hoppas HV tar denna matchen!

usch jag är helt upp å ner till å från.. jag vill åka hem =( jag vill få en paus.. jag vill se mitt Hemma.. jag vill gå ut å sätta mig på verandan å bara se all skog, andas in den friska luften å känna mig hemma.. jag vill träffa mina nära å kära.. hade jag haft tid å pengar så hade jag faktiskt kunna tänka mig att åka över en helg.. men det finns varken pengar eller tid nu.. å jag vet ju att det inte är lönt att åka hem över en helg med.. jag kommer inte hinna med det jag behöver hinna med för att få ut nåt av besöket.. =( men fan fan fan va jag vill åka hem.. jag vill åka hem å få bli ompysslad av mamma.. jag vill åka hem å krama om min vän å ögonstenen.. om det bara vore lite närmare.. fan va jag vill åka hem.. det är tärande att inte ha nära å kära på ett vettigt avstånd när det är lite kämpigare perioder.. jag skulle vilja kunna sätta mig på bussen å sen 3 timmar senare vara framme.. men men.. mitt eget val å flytta..

känns som om jag skulle kunna släppa allt å bara ge upp nu om det kom nån möjlighet.. jag är så tom på motivation å ork.. vill inte alls vara med längre.. orkar inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0