humöret skiner ikapp med solen!

solen skiner..
jag har vilat lite å är pigg..
dom största orosmolnen är borta..
jag fick världens bästa å finaste överraskning på mobilen nyss!

jag ler så det gör ont i kinderna! fick 4 mms av min bästa valle på skruttis =D <3 hon är så otroligt söt så jag vet inte va jag ska ta vägen, min lilla ögonsten!! sitter å tittar om å om å om igen hela tiden.. jag kan inte få nog =) hon ler å "pratar" massa.. sitter upp alldeles själv gör hon oxå å är bara så gudomligt SÖT! sen på slutet klappade hon sig på lilla magen.. hur sött som helst.. å så tror jag nog allt att det kom ett litet papapapa oxå =D gullungen nr.1 ! så söt så jag skulle vilja äta upp henne.. hihihihi..

vilken underbar dag det blev helt plötsligt! tack tack min fina vän för att du skickade filmerna.. 4 månader sen jag såg gullungen å valle senast, 1½ månad kvar tills vi ses igen.. det kommer gå fort å jag längtar som bara den!

å tack halebop för gratis mms idag!

Kommentarer
Postat av: Neve

Hihi anledningen till att alla kurser stått som inställda var p.g.a studera havererade när alla skulle söka till kurser i höst men nu kan vi alla fattiga studenter pusta ut kramz

2008-04-16 @ 19:05:34
URL: http://lessoeurs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0