helgen

ännu en helg tar sitt slut nu.. har haft en mkt trevlig helg =)

filmkväll med lisen å nadja i fredags, fast vi kollade på talang å sen halvtittade på filmen jumper.. hihi mkt prat alltså! men som alltid så va det himla trevligt att träffa dessa två å prata av sig =)
 
lördagen va det bestämt att det skulle bli middag hos cissi sen jag å christina hjälpte henne att flytta så det vart tacos till middag å almondy daimtårta till efterrätt.. riktigt smarrigt! sen satte vi oss å pratade en stund innan vi skulle hämta malin på stationen som kom med bussen.. sen korkade vi upp vin å inledde fia med hutt med varsin minttu shot.. fyyyy aldrig mer minttu för mig, haha.. sen spelades det å huttades med valfri dricka å tro det eller ej men jag fick mig min första seger på fia med hutt =) sen drog vi igång kortspel med klunkar.. cissi å malin tog lite danslektioner till diverse olika dansklipp på YouTube medan jag å christina kollade på å filmade å skrattade, för nog såg det allt bra kul ut.. jisses vilka dansmoves.. det gällde att lägga fokus på jucket, haha =D kvällen gick i skrattets tecken måste jag säga å det va hemskt trevligt!

   här är vi alla fyra poserandes innan det bar av till mcdonalds för lite nattamat =)


allt som allt så har jag haft en hemskt trevlig helg! med undantag för förkylningen men äsch, jag väljer att se det positiva före =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0