FILM: grisarna

sötegrisarna ikväll.. pratglada å nyfikna =) funderar faktiskt på att inviga dom i att få leka på golvet snart.. springa av sig lite =) drar mig dock lite för detta då det känns lite vågat att släppa ut dom på golvet.. hur fångar jag in mina vildingar sen då? haha kommer det bli ett race på liv å död isf å den som orkar längst kommer ut som segrare.. haha..



står en skärbräda emellan dom just nu för att jag för nåra dagar sen tyckte det kunde vara kul om dom fick se varandra å prata "face to face".. det gick inte alls bra om man säger så.. dom funkar verkligen inte bra ihop mina killar! det absolut första dom gör är att resa ragg å burra upp sig.. vagga med rumpan å stampa med bakbenen.. dom blev alltså ilskna på varandra direkt! =O så jag fick dra isär burarna så långt ut på kanterna det bara gick å ställa skärbrädan mellan så dom inte kan se varandra, haha.. å lugnet spred sig över oss alla med det =)

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Tack för kommetaren! :)

Du fick mig att le lite grann, haha

2008-04-24 @ 23:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0