väldigt länge sen sist nu

ja det kan man väl lugnt säga att det va.. jag har gett upp ambitionen att vara en flitig bloggare nu för tiden :) det blir när det blir helt enkelt!

det har ju hunnit hända en del sen sist.. åkte till gävle å hade en helt underbar tid där uppe, träffade bara de allra närmsta denna gången å det kändes bra.. å bröllopsfesten va riktigt kul, å johanna å patrik va så himla fina! :) det va riktigt jobbigt att åka hemåt sen kan jag ärligt säga, alla minnen blev så verkliga igen.. alla de fina åren vi hade där uppe.. dom minns jag med värme! kort å gott - en väldigt lyckad resa på alla sätt å vis!

jobbet rullar på.. typ.. heeh.. barnen är hur goa som helst nu när vi verkligen fått ihop oss.. å nu är ju all snö borta med så det är så härligt att vara ute om dagarna :)

annars kan jag sammanfatta livet som helt okej för tillfället.. vore synd att klaga på nåt, definitivt!

ska passa på att säga grattis till syrran å hennes robin som idag skrivit på kontrakt å därmed blivit ägare till ett hus :D

Kommentarer
Postat av: Nadja

ja de var på tiden att det kom ett inlägg, jag läser ju knappt nå bloggar så då hoppas man att det skrivs :D det var i alla fall jättekul att träffa dig i gävle och jag hoppas vi kan ses i sommar igen :D :D

2010-04-11 @ 19:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0