smärta

har i snart två veckor haft ont i nacken.. stundtals har jag knappt kunnat röra mig, medan det för det mesta mest gör ont till den grad att jag kan stå ut med det.. eller ja, stå ut det gör jag ju inte.. det är ju inte så att det är roligt att ha ont.. men ja idag ringde jag iaf till distriktsläkaren å fick veta att jag har en inflammation.. så två alvedon å en ipren tre gånger om dagen ska jag ta sa dom å hänvisade mig till sjukgymnast.. fick tid där i nästa vecka så fram tills dess ska jag försöka att inte spänna mig (verkligen jättelätt när det gör ont hela tiden) å försöka hålla rörligheten i nacken å axlar uppe..

jisses vilken respekt jag har fått för personer som har sån här värk konstant.. hur orkar man?! visst "vänjer" man sig men alltså jag är ett vrak efter två veckor nu.. hoppas nu bara mamma kan få bli av med sin värk nu med.. hon har oxå ont i nacken å har haft bra mkt längre än mig..

nej nu hoppas jag på att få sova gott inatt.. har tatt en ipren å sitter med min älskade värmekudde..

det är en ganska tuff period på jobbet nu, många känslor i omlopp.. usch, undra hur vi ska klara oss? :S men nej, så får jag inte tänka.. klart vi kommer klara oss! men.. det kommer bli tungt.. så måste man ju få tänka.. hmm

torsdag imån, snart är det helg! wiho! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0