fredag

har en mkt välförtjänt softiskväll ikväll å det är riktigt skönt att bara ligga på soffan å smaska geisha å ha det bra.. har pappas bil i helgen så efter jobbet hämtade jag bilen å körde till ica maxi å handlade grejjer till tacos som jag varit sugen på så länge nu.. slutade lagom som hela halva jönköping slutade så det va rätt knökat i affären men det va skönt att handla på ica för omväxlingens skull :) handlar nuförtiden annars på willys.. å på tal om willys så hittade jag fina julkort där igår så nu inväntar jag tiden då det är dags att skriva dom å lägga dom på lådan.. jag ser verkligen fram emot julen detta året, den symboliserar så mkt mer än bara jul för mig å så ska det bli så kul att få julpynta å grejja.. mamma ska styra upp en lussekatt- å pepparkaksbakningsdag sen med å det ska bli sååå mysigt när december drar igång, vilket inte är långt kvar nu för tiden bara flyger ju iväg å vi är redan inne i november nu :O
kollade för en stund sen på Ice age 3 å nu är jag så trött så det blir nog allt sängen ganska så snart, å det känns otroligt gott att inte behöva ställa klockan på väckning ikväll.. som jag har längtat!

imån åker jag ner till mamma å innan jag styr bilen neråt så ska jag passa på att köra förbi nya jobbet å se hur det ser ut där :) hur långt dom kommit.. sist hade dom kommit en bra bit så det lär ju vara skapligt färdigt nu.. ska bli kul å se! C på jobbet skvallrade om att man kan gå runt på baksidan å komma fram så man kan se in så det tänkte jag försöka mig på :)

nej nu åter till soffan! ha en bra helg allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0