semester

har en veckas semester nu :D å den tar jag vara på kan jag lova.. hihi..

midsommar spenderades nere hos bästis å C å barnen.. firade ju inte midsommar så sett egentligen men det var hur mysigt som helst iaf :) tabita var så himla gosig å ville vara massor med mig, när vi va i affären passade det sig inte att gå själv utan hon skulle bli buren av mig.. å det går ju inte att säga nej till :D å varje gång hon skulle sova så fick jag äran att söva lilla hjärtat ♥ hur mysigt som helst att ha henne sovandes nära sig.. massa prat å skratt bjöd min vistelse på å jag älskar den familjen otroligt mkt! tabita va väldigt generös med pussar å kramar till mig med så jag har definitivt fyllt på det förrådet nu :D

annars inte mkt mer än så.. nu ska jag gå å njuta lite mer av min semester medan jag kan.. gäller att passa på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0