det går ganska bra nu

livet rullar på i en riktigt härlig takt just nu.. å jag bara följer med å njuter av att det går bra nu :) det som går mest bra kommer jag berätta om framöver när allt är klart.. ja iofs, det mesta kommer väl fram så småning om.. nu ser jag mest fram emot helgen som kommer spenderas i östhammar med Malin å Mia, kommer bli en toppenhelg!

det tråkiga just nu är dock att det går närmare å närmare ett slut på jobbet.. denna veckan slutar ett av mina ansvarsbarn.. erika som jobbat hos oss på 60% jobbade sin sista dag idag.. nästa vecka är sista veckan som vi jobbar tillsammans alla tre.. det känns i magen.. ledsamt verkligen.. på många sätt.. vi hade sommar/avslutningsfest med barn å föräldrar på jobbet igårkväll, det var hur mysigt som helst å jättekul att det kom så många.. barnen busade massor med sina föräldrar å vi fikade ute bland knotten.. men det var en mysig kväll! å slutet kommer bara närmare :(

det är nog allt lite kluvet just nu.. på ett sätt är allt verkligen bra, men på ett sätt är det mkt som känns ledsamt för tillfället.. men men, det roliga tar övertaget för det mesta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0