nyårsafton 2008 - 1a januari 2009

Hoppas alla hade en fin å bra nyårsafton! det hade jag :) åkte till emma på eftermiddan, lite tidigare än det va tänkt först men det gjorde ju inget :) poppade musik i bilen å va inte alls nervös för att inte hitta.. kanske därför som det gick så bra att hitta, för att jag inte oroade mig haha.. iaf så satt vi å pratade innan de andra kom å det va kul att se hur emma har det å kul att träffa hennes daniel oxå :) när daniels kompis mojje å hans brorsa kim kom så bjöd emma på välkomstdrink å vi åt god mat å pratade å skrattade gott haha :) sen bara rasslade det till,  vi lekte lite lekar å rätt va det va så va klockan nästan 12 - det sägs ju att tiden går fort när man har kul :) vi stod på balkongen å skålade med findricka blandat med asti för min del, haha.. vi kikade på fyrverkerierna en stund men såg inte så mkt så vi tog på oss å gick ut på gatan istället å såg mkt mer.. tjusigt!

sen gick vi in å spelade ölspel av en kul variant där en hel del klunkar delades ut haha, tror vi alla hamnade bra i dimman där om inte annat :) efter detta sjöng vi singstar, jag å mojje mot emma, kim å daniel :) vips så va klockan halv fem på morronen :O hahaha jösses! så då gick mojje å kim hem å vi andra somnade gott.. jag sov som en gris men som alltid när jag druckit så kan jag inte sova länge alls utan vaknade framåt nio tiden å va klarvaken.. lagom kul.. men lyckades snooza lite iaf fram till halv 12 eller nåt :) första frukosten detta året blev delikat.. marängtårta med hallon som vi hade glömt äta igår.. mums! :) rullade sen hemåt efter att ha suttit å tittat på alla barnen i bullerbyn :)

tack allihopa för en riktigt kul nyårsafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0