tur att det snart är helg!

kom på mig själv med att längta hem till mamma å pappa otroligt mkt nyss.. va ett tag sen jag va nere nu ju så kanske inte är så konstigt :) så jag längtar massor tills på fredag när jag slutat å får åka ner, så det är tur att det redan är onsdag imån.. vilket betyder att halva arbetsveckan är avklarad snart.. går sen tid på jobbet men vi har mkt sjukdomar nu å inte så många sena barn så jag hoppas på att komma iväg lite tidigare :) ååh va jag trivs med att bo nära mamma å pappa igen, jag mår så bra av det! kommer bli en helg med mkt umgänge med mina närmsta, lovely!

på tal om familj så kommer siss upp imån så vi ska ut å leta lite nya kläder tills vi ska fotograferas den 21 februari å så ska vi leta efter lite andra saker med.. ska bli trevligt!


Mia, jag ska skriva din utmaning lite senare :)

Kommentarer
Postat av: J

Skönt att kunna åka hem så ofta man vill!

2009-02-04 @ 08:01:47
Postat av: Linda till Johanna

ja det är riktigt skönt! å efter mina år långt borta så uppskattar jag det otroligt mkt :)

2009-02-04 @ 19:44:54
URL: http://liindak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0