min helg

så var ännu en helg förbi, det går så sjukt fort! snart är det fredag igen.. ibland känns det som om mina veckor bara innehåller en fredag.. :) inte så dumt iofs men lite läskigt att det går så fort!

iaf så har jag haft en jättebra helg.. känns lite extra helg när jag åker ner till mamma å pappa :) fredagen spenderade jag iaf med att jobba till typ tio i fem för att sen styra bilen direkt till anderstorp där det va tårtkalas för jenny.. det bjöds på smörgåstårta, både varm å kall.. mkt gott! sen blev det kaffe med blåbärscheesecake.. mmm nam nam! så gott det med.. var en riktigt trevlig kväll där men jag åkte vidare lite tidigare än dom andra för jag skulle hem till en av mina bästa vänner; Rikard.. där bjöds det på gott vin å tacos :) jag behövde med andra ord inte gå hungrig den kvällen :D eftersom man inte ska köra bil efter att ha druckit vin så fick jag sova över hos honom, tack snälla för att jag fick låna sängen med dom fina stjärnorna i taket :) du är en av mina närmsta å bästaste vänner å jag är så glad att vi har fått upp kontakten igen! å jag är så glad för din skull, du vet själv varför! åt iaf frukost sen på lördagen efter en god natts sömn å sen åkte jag hem till mamma å vi tog oss en sväng till gislaved.. vi handlade inför melodifestivalskvällen sen å även denna kväll blev det tacos :D nam nam nam! sen köpte mamma massa god frukt som vi mumsade på.. å jaa, va ska man säga om melodifestivalen.. det enda bra var väl att alcazar gick vidare.. å hur i hela fridens namn ugglan kunde komma till andra chansen förstår jag inte.. det sämsta jag hört! skandal.. herregud.. jaja ska inte klaga.. jag röstade ju inte på nån men alltid kul å klaga lite :)

på söndagen blev det softis sen.. skönt! skulle träffat bästis men dom skulle till hennes svärmor å svärfar så det fick vi ta en annan dag.. det bästa just nu är att det inte gör nåt om man ställer in en dag, för vi kan ses sen när vi vill ändå :D så kanske kommer dom upp å hälsar på mig i helgen istället.. vi får se :) på eftermiddan åkte jag å mamma hem till siss å robin för att planera en viss 50 års dag som äger rum senare i år :) kommer nog bli bra det! kommer bli en mysig familjetillställning med endast familjen med respektive.. massa massa mys! åt lite crepes innan jag rullade upp mot jönköping igen sen på kvällen å jag körde förbi farfar så vi åkte å handlade..

hade en rtiktigt mysig helg med min älskade familj ♥

Kommentarer
Postat av: Mia

Va härligt det låter!!! ÅHH va jag blev sugen på tacos!!! Tror inte jag ätit det sedan tjejmiddan!

2009-02-10 @ 15:36:41
URL: http://mioli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0