då va det ett tag sen igen

det går allt längre å längre tid mellan gångerna jag skriver här nu.. har varken ork eller tid till det.. även om jag har mer tid över nu när jag slutat jobba så har jag ingen ork till att blogga.. men men.. :)

allt flyter på med jobb å livet i allmänhet.. trivs så himla bra på jobbet.. det är så kul! som jag å malin pratade om så känner jag att jag aldrig mer vill plugga i hela mitt liv.. jag är så glad att jag fick jobb å kunde börja jobba nu, hur skulle jag orkat plugga en termin till? :O nu när jag vet hur det är att jobba så känns skola å plugg så långt bort.. å tur är det väl då att jag slipper det :) jag trivs med att vara ledig när jag slutat å ha min fritid till att göra vad jag vill.. aldrig mer plugg på helger.. känns fint :) visst har vi möten å så där på kvällar ibland.. men det ingår ju i arbetstiden å det är ju inte heller så ofta det händer :) å med mitt arbetslag så har jag en känsla av att våra möten inte kommer vara direkt tråkiga, haha

i helgen åkte jag till borås å hälsade på Annso.. hade en riktigt kul å bra vistelse där :) vi gick till net on net å jag köpte mig en ny kamera.. så nu kan jag börja ta kort igen :D sen gick vi en sväng på stan å köpte fika på ica.. gick hem till henne igen å åt vårt fika.. vi bestämde då att vi skulle äta för själen denna helgen.. sagt å gjort :D mums! gjorde vi oss i ordning sen för att sen gå in till stan igen för att äta med S å S.. smakade bra, å till maten blev det Nik's päroncider.. mums! åkte hem till S å drack lite å umgicks mer.. mkt trevligt! kollade på en konstig film om en maskin som blev galen haha.. jag somnade :) åkte hem till annso å sov gott med hennes lilla katt på mig.. mys! igår vaknade vi å rätt som det va skulle vi åka till göteborg :D såå kul eftersom det va år å dagar sen jag va där sist.. vi åkte bort till S jobb å sen in till stan igen för att gå i lite affärer å sen avslutade vi med en sväng på Femman :) precis lagom liten tripp det där!

idag fick jag en himla trevlig överraskning.. har gått hela dagen å tänkt på bästis å att det va länge sen vi pratade eller sågs nu å tänkte ringa nu ikväll.. men hon hann före :) å inte nog med det så va hela lilla familjen är i jönköping :D så jag åkte snabbt bort till A6 å strosade runt lite på coop med dom.. jättekul å mysigt! tabita va så sööt, lilla hjärtat! å så klart va lilla tim oxå hur söt som helst.. han är så go! så bestämde vi att jag ska åka förbi dom på vägen upp till jkpg på söndag :D ska nämligen åka hem till helgen <3 känner att jag behöver komma hem å träffa mamma å pappa lite hihi va ju faktiskt ett tag sen nu.. istället för att ett tag är flera månader så är det nu nåra helger bara vilket känns mkt bra :)

har ju faktiskt oxå hunnit med att träffa bästa rikard nu sen sist med.. var å åt tacopaj hemma hos hans kompis som han bor hos på helgerna här.. hade riktigt trevligt, som alltid med honom! blev även ett glas vin denna kvällen, en torsdag å allt :) sen träffades vi mer på fredagen men det va dock av lite andra omständigheter.. bromsarna på farfars bil la av i fredags.. uff.. kunde slutat riktigt illa då jag höll på att glida rätt in i bilen framför två gånger.. usch det va riktigt läskigt faktiskt.. så snälla bästa rikard kom å hämtade mig å körde hem mig.. sen kom han oxå å hämtade upp mig för att skjutsa mig till systemet.. han är bäst! tur att han kommer hit varje helg å kan rädda mig när det krisar :)

oj jösses nu börjar ju klockan bli mycket.. innan va tio-tiden på kvällarna tidigt för mig att sova men nu är det snarare tvärtom.. nu förstår jag mamma när hon säger mitt i natten om klockan elva på kvällen hahahaha jösses.. men det är skönt att komma i säng tidigt när man ska jobba å vara igång hela dagen sen... barnen vill inte ha en trött fröken :)

nu längtar jag otroligt mkt tills Mia kommer hit å hälsar på.. det ska bli riktigt riktigt kul.. det bästa är ju att tiden bara flyger förbi nu så rätt va det är så står jag där på stationen å väntar på henne :) wiho!

nej usch nu måste jag sova.. bästis skrev precis att dom kommit hem välbehållna så nu kan jag sova gott :)

Kommentarer
Postat av: Mia

jaa nu dröjer det inte alls länge!! Ska bli superkul!! Kram

2009-02-03 @ 09:24:21
URL: http://mioli.blogg.se/
Postat av: Mia

Just de jag har utmanat dig på min blogg!! Hahha

2009-02-03 @ 09:25:01
URL: http://mioli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0