tråkig blogg :)

ja usch jag är alldeles för medveten om att jag är kass på att uppdatera här.. men det finns som jag sagt innan ingen ork eller tid :) hur som helst så åker jag ner till mamma å pappa imån efter jobbet för att vara helt ledig å ha det hur bra som helst i hela 4 dagar.. jag längtar som tusan, det ska bli så fruktansvärt skönt! det är det enda vi pratar om på jobbet nu (eller ja, nästan iaf), hur mkt vi alla längtar efter långhelgen som stundar :D å sen har jag ytterligare en 4 dagars vecka eftersom det är röd dag på måndag.. å sen veckan efter det, så har jag bara 3 dagars jobbvecka för på torsdagen den 23e april har jag betald semester å åker alltså upp till gävle :D wihooo.. å sen veckan efter det så är det 4 dagars vecka på jobbet igen eftersom det är 1a maj på fredagen :) gott detta minsann, vårterminen är bra härlig märker jag :D

våren har tagit ett starkt grepp om jönköping å vi har haft många soliga å härliga dagar i veckan som varit.. det gör så stor skillnad med värme å sol!

sitter just nu å kollar på matchen mellan färjestad å hv som är skapligt spännande då den är väldigt avgörande.. just precis när jag tappat allt hopp så gör hv ett mål å jämnar ut lite.. vinner färjestad nu så är dom vinnare av årets SM-guld.. känns ju så där, men man ska väl inte gråta.. hv vann ju som bekant SM-guld förra året :D man kan ju inte vinna varje år, måste ju låta dom andra lagen få njuta lite ibland med, är ju lite egoistiskt att bara vinna hela tiden :D så att vinna varannat år är ju en bra strategi! :)

nej nu ska jag fortsätta kolla.. sen ska jag packa å sova efter det :) måste bara passa på att tacka min absolut bästaste rikard som alltid alltid ställer upp utan att tveka en sekuns, han är helt amazing!! vad skulle jag göra utan dig, du är min räddande ängel vännen!! tack ♥

Kommentarer
Postat av: Nadja

Wihoo! Snart Gävle :D

2009-04-09 @ 00:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0