påsken

jag kan beskriva min påsk med ett ord, eller ja tre kanske.. helt otroligt underbar.. ååååh så skönt jag haft det nere hos mamma å pappa..  har till å med bränt mig i solen för första gången i år :) satt ute hela fredagen å lördagen å läste å hade det gott, för då va himlen klarblå å solen strålade som aldrig förr.. helt underbart! det är extra underbart att sitta ute hemma hos mamma å pappa för det enda man hör är fåglarnas kvittrande, vinden som susar i träden.. å ja ett å annat motorsåg från grannarna i skogen iofs, men hellre det än massa bilar å trafik.. det är verkligen helt fantastiskt hos mamma å pappa :) har sovit som aldrig förr å känner mig nu utvilad.. men redo för arbetsveckan känner jag mig inte ändå inte :)

hela påsken har vi ätit gott å bara tagit det lugnt.. eller ja, jag iaf :) mamma å pappa har fixat med sin lilla renovering av fin- och vardagsrum som tapetserades.. blev supersnyggt! å speciellt snyggt i vardagsrummet där brossan satte upp spotlights i taket, han är ju elektriker min kära bror så han åkte till sitt jobb i hestra å fixade snygga spottisar till mamma å pappa mitt i påskens röda dagar :) sen när alla möbler å lister å sånt är på plats så kommer det bli så fint där hemma!

igår så åkte jag till bästis å umgicks med henne, barnen å claes ♥ hade med mi 4 paket till tabita (å även tim sen när han blir äldre) som uppskattades mkt av både mamma å tabita :D hihi.. det va böcker jag hade med mig denna gången! kan ju verkligen inte låta bli att köpa med mig nåt till barnen när jag kommer dit å hälsar på :) tycker om att skämma bort dom! tabita, det lilla hjärtat, ville ligga å mysa med mig i sängen med filt å varsin bok :) så fort jag la undan boken blev hon lite sur å gav mig boken igen haha sötungen! tim va så söööt, han log å skrattade massor så det gick ju inte att stå emot hans charm! han växer så det knakar å är nu stora killen! åkte inte därifrån förrän vid halv 11 på kvällen :) då hade vi fikat, ätit varmamackor, bränt en plåt med mackor å spelat spel å skrattat så tårarna sprutade :D som alltid så hade vi en helt fantastisk tid tillsammans å jag ser redan fram emot nästa gång vi ses!

idag så bar det av till jkpg efter mat hos siss å robin å sen plockade vi upp bror å jenny :) vi gick en sväng på ikea å åkte förbi willys för att köpa fika.. mamma har hjälpt mig att plantera penséer ute på balkongen så det ser så fint ut nu :D så nu ska jag pula lite här hemma å hänga upp tvätt :) känner mig som sagt va inte riktigt redo för den nya arbetsveckan men det är ju trots allt bara 4 dagar nu å sen är det helg igen :D å ja, sen jobbar jag ju bara 3 dagar nästa vecka :D wihoo!! inte långt kvar alls tills det bär av till gävle :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0