vem snabbspolar livet?

usch det är faktiskt nästan lite otäckt vad fort tiden går.. nu är det redan torsdagkväll å helgen är snart här.. igen.. känns verkligen som om det bara är måndagar å fredagar i mina veckor =O å det är faktiskt lite lite läskigt att tiden går så här fort.. för jag hinner inte med känns det som.. hjälp!

vi kämpar på med uppsatsen nu.. imån ska vi fixa till alla sammanfattningar å så där bara å sen ska den skickas in för granskning till handledaren.. vågar jag påstå så mkt som att vår grund faktiskt är klar? hmm.. den är ju faktiskt det.. sen räknar vi så klart med att få ändra å fixa å grejja.. men själva grunden till hela uppsatsen är ju faktiskt.. typ.. klar.. =) typ.. faktiskt..

en annan sak som förresten är sjukt läskig att tänka för mkt på är att om man räknar alla helger framöver nu, inklusive denna som kommer imån å den som är innan jul.. så har jag 5 (!!) helger kvar i gävle innan jul å flytten.. hur sjukt lite är inte det?! å hur sjukt fort kommer det inte att gå?! hjälp..

vem är det egentligen som sitter å snabbspolar mitt liv?... jenny? ;) hahaha

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha,, menar du att det är jag som gör att dina veckor går så fort?? Isf så vet jag inte själv vad jag gör! ;D

2008-11-22 @ 10:35:15
Postat av: Alina

Nice blogg hördu! :)

2008-11-22 @ 10:37:41
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Linda till Jenny

hahaha jaa du kanske sitter där med en dosa å snabbspolar åt mig ;D hahahah

2008-11-22 @ 13:09:51
Postat av: mia

ja det är helt sjukt va fort tiden går!!!

2008-11-24 @ 10:51:24
URL: http://mioli.blogg.se/
Postat av: Jenny

Njae,, det gör jag inte... Isf hade jag slängt den dosan för jag känner själv att tiden bara försvinner!! :O haha!!

2008-11-24 @ 20:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0