sömnproblem?

usch fy fasen.. senaste tiden har jag haft hemskt svårt att somna.. inatt tog det alla priser.. somnade vid 3.. hej å hå.. jättepeppat att gå upp halv 9.. not.. men det funkar inte att sova hela dagen sen ist så jag måste ju gå upp.. idag kommer bli en härlig dag med all denna sömn med mig.. *ironisk* självklart får detta andra följder på mig än bara trötthet.. huvudvärk.. frustration.. härligt kort temperament.. usch.. å inte kommer det väl bli bättre ju närmare opponeringar/jul/flytt jag kommer.. lika bra å härda ut kanske.. men det skulle vara så skönt å kunna somna å vakna utvilad..

Kommentarer
Postat av: ida

får hoppas du sover bättre i natt.. jag vet hur de är o inte sova... ja får ju gå upp med elliot minst 5 gånger per natt..



hoppas allt är bra annars o att de går bra med uppsatsen.. men de verkar som att de går bra för er tycker jag..



kram kram

2008-11-28 @ 21:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0