nu är det bokat!

den 18e december åker jag Hem till min älskade familj för att fira min förskollärarexamen (hoppas jag iaf kunna göra haha) å för att sen så klart oxå fira jul ♥

va inne å kollade på swebusexpress hemsida förra veckan å då va priset för resan strax över 300 å nu när jag kollade idag hade det stigit till 324 så jag bokade i samråd med mamma i telefonen resan direkt! tror ju inte det kommer sänkas direkt med tanke på att fler å fler kommer boka så där helgen innan jul.. är nog en rätt populär helg att åka på, så jag vågade då inte vänta mer! så nu är det bestämt å bokat att jag åker hem kl.7 den 18e december.. sen möter pappa upp mig kl.15.30 i jönköping å jag är Hemma! ♥ herregud va jag längtar! förhoppningsvis så kommer jag ju oxå vara helt klar med skolan då med.. helt sjukt.. jag kommer åka hem med min utbildning klar =O jösses!


Spenderade nåra timmar på eftermiddan idag med min fina fina vän Mia, åt lunch på Nian å pratade.. hur trevligt som helst, som alltid med Mia å Oliwer! Frågade även Mia om hon kunde tänka sig att passa mina bebisar medan jag är hemma å fram till jul, å bäst som hon är så kunde hon det - TACK !!! tusen tack!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0