mardröm

usch inatt hade jag en hemsk mardröm.. länge sen jag vaknade å var så rädd.. började som en jättebra å trevlig dröm.. var på en fest nånstans i ett radhusområde med syskonen å tillhörande respektive.. tror mamma å pappa å en del släkt va med oxå (?).. sen massa vänner.. niclas va där med.. hade jättetrevligt å allt... sen gick niclas iväg tidigare för han skulle hämta pengar innan vi skulle ut så han försvann.. när alla andra sen skulle gå så öpnnades ytterdörren å folk började gå ut på den lilla trädgården å gatan som va utanför.. å rätt va det är så stannar det en skåpbil utanför å det kommer ut ett gäng killar som börjar skjuta på alla som är där, familj å vänner.. jag hinner springa in i radhuset igen å gömma mig å sen springa ut å knacka på hos massa grannar som inte öppnar.. jag gömmer mig bakom ett litet skjul å ser hur dom där hemska killarna går runt bland dom döda å ser jättenöjda ut =( var så jäkla rädd där i drömmen å som tur va så vaknade jag typ här.. men va precis jäkla rädd när jag var vaken å visste inte om jag vågade somna om, tänk om drömmen skulle fortsatt? =O hade god lust att ringa runt till alla som va med i drömmen för att försäkra mig om att de va i livet men tror inte det hade varit så uppskattat.. klockan va väl typ halv fem på morronen, haha.. men usch va hemskt det kändes! lyckades somna om sen iaf å drömmen fortsatte som tur inte å jag vaknade ett par timmar senare.. men fortfarande känns det så där i magen när jag tänker på drömmen =S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0