det finns en mening med allt

fick ju som jag skrev innan inte det jobbet jag hade sökt och var på intervju hos.. skrev ju oxå att de uppmuntrade mig att söka tjänster som kommer komma ut hos dom senare.. å nu har ett jobb hos dom kommit upp på ams.se! å inte nog med det.. skillnaden på detta jobbet å det jag sökte innan är att det första va "bara" ett tidsbestämt vikariat å det som ligger ute nu är tillsvidareanställning med start 1 januari 09! börjar verkligen mer å mer tro på att allt har en mening =) så nu ska jag se över mitt CV fort som attan så jag kan skicka iväg min ansökan så snart som möjligt!

Kommentarer
Postat av: Mia

ÅÅ hoppas du får det!! De kanske sa att du skulle söka de andra jobben därför att de ville ha dig, de här jobbet är ju längre... Kanske därför de sa nej till det andra, De kanske menade så, kan ju hoppas på det iaf!! Kram

2008-11-01 @ 20:14:16
URL: http://mioli.blogg.se/
Postat av: Lisen

Det är bra d gumman! =D

2008-11-02 @ 16:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0