grattis till csn.se

bra länge har jag försökt komma in på csn å mina sidor genom att logga in med mitt bankID men det har inte funkat en enda gång.. först hade jag inte java installerat å installerade det då å trodde det skulle funka men inte då.. så jag har hela tiden trott att det varit mitt bankID som strulat.. men så hade dom nåt underhållningsarbete igår på mina sidor å idag när jag skulle testa logga in med bankID för det gick inte att ansöka om studiemedel om jag inte va inloggad med bankID så trodde jag knappt mina ögon - det funkade ju! =O dra på trissor! så nu har jag ansökt om lån å bidrag för sommaren =) skönt att ha det klart! å grattis till csn som fixat sin hemsida så jag fick veta att det inte va mitt bankID som det va fel på =)

för övrigt gick jag in å kollade hur stor min skuld hos dom är.. 155 240 svenska kronor.. kul kul, eller inte.. men jag har iaf fått mig en utbildning för det =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0