sista dagen närmar sig

nu har det blivit söndag.. å när vi vaknar imån så är det min å älsklings sista dag som sambos.. på måndag får han nycklarna till sin lägenhet å vi blir särbos.. även om det känns bra å jag vet att det kommer göra oss bra så känns det lite skumt nu när det är så nära... det blir alltid läskigt när såna här saker blir på riktigt.. ska bli spännande att se hur den ser ut, för jag antar att vi kommer åka dit å titta på måndag, hihi.. har inte sett den än eftersom jag hade skola å han mkt jobb då han tittade så det funkade inte att jag hängde med... men vi resonerade som så att jag nog lär se den sen ändå, haha.. det är ju inte så att vi aldrig mer kommer ses :P jag ser mkt positivt på att han nu bor på brynäs för till hösten ska jag ha två veckors vfu å då har jag planerat att sova hos älskling.. då får jag en gångtid på max 10 minuter till min vfu-förskola, istället för 30 minuters bussresa + minst 10 minuters gångväg =D me like!

mina försök att vinna förtroende hos mina bebisar går faktiskt ganska bra.. jag har satsat på å sitta å prata med dom, mata dom å locka dom att komma till mig med sallad.. å jag tror allt att dom har blivit lite modigare =) har skippat hela den stressiga å hjärtskärrande proceduren att försöka få upp dom att gosa för att istället få oss att bli kompisar.. känns inte som om dom får så bra intryck av en om man jagar dom å stressar ihjäl dom för att sen tvinga dom att gosa, haha =) nej, vi ska bli kompisar nu vi istället å sen kan vi gosa! med sallad å hö kan jag lova att man kommer långt =)

har nu hittat en layout på bloggen som känns rätt okej.. får väl se när jag tröttnar igen :P haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0