uppsala!

här kommer det lite sena uppsala inlägget! har haft så mkt nu sen vi kom hem så jag har inte redit hunnit eller orkat, men nu så =)  har som jag skrev innan haft det SÅ bra! kommer lätt vara det bästa med denna sommaren, om man räknar bort mina veckor Hemma =D

resan började på torsdagkvällen med tåg till uppsala som blev gratis =D gissa om vi inte klagade på det? inte det minsta! detta tog vi som ett bra tecken på att helgen skulle bli lyckad, å visst blev den det! väl i uppsala insåg jag att det skulle bli en lång kort väg hem till deras systers lägenhet för min väska va tung som bly.. haha.. får skylla mig själv, men det skulle visa sig vara värt att släpa med allt.. =) vi gick in i en affär å handlade det nödvändigaste å begav oss mot lägenheten.. låg väldigt nära stan måste jag säga, tog kanske bara en 15-20 minuter att gå.. perfekt! på vägen insåg vi hur bra vi skulle få det utan nåra bekymmer alls, det va bara vi tre å det skulle bli så jävla bra.. kändes så kul att gå där å planera hela helgen som låg framför oss =)  vi kom hem å gjorde oss lite hemmastadda å åt å njöt av att vara framme..

på fredagen vaknade vi till strålande sol å det tog vi som ett bra tecken oxå, detta skulle bli en bra dag! vi åt frukost, gjorde oss i ordning å begav oss mot stan.. jättehärligt väder å ännu härligare sällskap! vi gick direkt till en bankomat för att kolla pengar å jag hade fått min lön som va mer än dubbelt så stor som jag vågade hoppas på (niclas gissade däremot rätt, haha) så jag shoppade ihjäl mig typ, haha.. men det va kul.. köpte puder, nagellack, nagelbandsgrejjs, kajalpenna, överraskning till tabita hjärtat, 3 t-shirtar på Gina, ett par skor, silverhalsbandskedja å örhängen.. å säkert lite till som jag glömmer nu =) men det va kul å få unna sig lite! lisen stackarn mådde dåligt när vi kom ner på stan så vi gick i lite affärer först å sen åt vi lite lunch å hon fick i sig lite cola å mat å sen blev hon pigg tack å lov! efter en massa timmars shopping så begav vi oss hemåt efter en vända på systemet å mataffären för att påbörja kvällen! vi dushade, åt mat å började göra oss i ordning å sen förfesta så smått för att sen komma igång bra =) det sjöngs mkt tom jones, hahahahaha, å dansades på golvet.. oj vilken kväll! på vägen ner på stan ringde jag min bror, som ringde till mig på midsommar haha å pratade om en hund, så vi sjöng fint för honom (eller inte haha) å sen pratade jag med jenny lite oxå =D hahaha.. jisses, jag verkade nog lite fullare än jag va =) haha.. men jag blir så pratglad med lite alkohol i kroppen hahahaha.. jag bjuder på den johan å jenny ;) sen gick vi till ett ställe som skulle vara öppet men det va det inte så det blev kissepaus i en träddunge för att sen styra kosan mot ett ställe som jag inte vet va det hette, gamla alfons tror jag lisen sa? =) haha.. jaja riktigt riktigt kul hade vi iaf där inne även om det va 18 års gräns =O haha.. vi fick vara med om både det ena å det andra å det va helt galet =) men KUL hade vi iaf! sen avslutade vi kvällen på max å sen taxi hem för att sova.. vi somnade alla lyckliga å glada å nöjda med kvällen =)

lördagen blev en softisdag även om vi hade tänkt kolla på lite mer sevärdheter i uppsala då men vi orkade inte så det blev softis med pizza å film med gottis på kvällen istället.. va helt okej det med =D det började regna å såka lite på eftermiddan så det passade bra med softisdag =) vi va ute å gick lite oxå å sen hamnade vi på mcdonalds en sväng med.. en myspys dag!

söndagen gick oxå i softistecknet.. vi städade å så dära å sen satt vi mest å tänkte tillbaka på helgen som varit å pratade om alla minnen vi fått =)  sen begav vi oss mot stationen igen för att kolla vilket tåg vi skulle ta, men annsa råkade glömma mobilen så hon gick tillbaka å hämtade den å vi tog det senare tåget.. denna gången blev det dock inte gratis, haha =)

TACK för en helt galet rolig helg tjejer, kommer bli sommarens höjdpunkt!! =D så mkt som vi har skrattat va det länge sen jag gjorde!

Här kommer lite bilder från helgen =)
                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0