vårterminen

ja idag drog den igång.. å det känns bra! bara 15 st som sökt kursen så det är max antalet i klassen alltså.. minsta antalet på mycket länge sa dom.. men skönt för oss =) jag, lisen å ida va snabba på att bilda en grupp å det känns himla bra det med.. ska bli kul å jobba mer er i vår! idas mage va fiiiin =D ser fram emot att träffa den där inne.. hihi.. schemat känns himla bra med.. går tisdagar å torsdagar 9-12 å resten av veckan är för eget arbete.. =) å att vara ledig till studenten skulle allt kunna gå å ordna sa lärarna.. brabra!

bästa valle klarade det inte idag tyvärr.. men jag ska hålla mina tummar precis lika hårt nästa gång gumman! jag vet att du kommer klara det! <3 jag hoppas att våra scheman går att få ihop imån så vi kan få till det dära samtalet.. I need to talk to you! har lite nyheter att förtälja dig gumman..

har spendert dagen efter lektionen med lisen.. tack för sällskapet! =) hade trevligt å mkt skratt blev det.. hihi.. gick ner på stan först å jag köpte present till siss å så köpte jag block till nya kurserna.. sen väntade vi på att annsa skulle sluta skolan för att kunna gå å hälsa på henne å hennes lilla kisse.. så otroligt söt liten krabat! jag vill vill vill ha katt =( saknar mina små bebisar; tissla å mio! =( jag vill ha en gosekisse.. helst min tissla =(



är skittrött nu men måste hålla mig vaken så jag kan somna sen när älskling åker å jobbar natten =S såg nu att Brothers and Sisters börjar ikväll.. me like! blir nog inte så svårt å somna sen.. hihi
nu i huvudet på gynning.. hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0