utmaning: 7 sanningar

Najda ( http://lessoeurs.blogg.se/ ) gav mig en utmaning att avslöja sju sanningar om mig själv, det vore ju fegt att banga så här kommer utmaningen:

Länka till den som utmanat dig

Berätta sju sanningar om dig själv
Utmana sju personer
Lämna ett meddelande till dem du utmanar

1. Jag är sjukt rädd för getingar.. det tar emot att bara skriva ordet, det ger mig rysningar.. har varit rädd för dom så länge jag kan minnas å är nu proffs på att höra å se dom små jävlarna.. kan sitta ute på sommaren å äta å kommer det en geting så är jag inne i huset långt innan den hunnit komma till bordet.. jag vet att man ska vara lugn å sansad med dom i sin närhet, men jag kan bara inte vara stilla för det är en kamp mellan liv å död för mig.. å när jag väl ser en så är den inte så liten som dom faktiskt är, utan dom är lika stora som måsar typ.. jag står för att jag tycker att dom borde utrotas från jordens yta..

2. Jag kan inte somna på natten om jag inte tatt bort sockböset mellan tårna.. har försökt många gånger men jag ligger bara å stör mig på det å kan inte somna, sen när det är borta så somnar jag hur lätt som helst.. pappa säger att jag pillat bös hela mitt  liv så det kanske är därför det är så ovant att ha bös mellan tårna då.. jag kan tex inte ha lite tjockare tennissockar på mig för jag tycker det är så äckligt med allt bös man får mellan tårna av dom.. blä

3. Jag är ganska kräsen på mat.. speciellt bråsk/senor i kött å saker som jag fått för mig inte smakar bra.. jag har tex inte ätit schnitzel sen jag var väldigt liten.. då blev jag tvingad att äta det även om jag inte ville ha det.. å idag mår jag illa av bara lukten av schnitzel.. bråsk/senor i kött kan förstöra ela min måltid, får jag sånt i maten vid de första tuggorna kan jag inte fortsätta äta.. därför är kycklingfilé det som äts mkt här =)

4. Jag är ganska mammig å saknar familjen mycket.. men vem gör inte det? ibland känns dom så nära fast dom är så långt bort.. men vi pratar ganska ofta i telefon jag å mamsen.. pappa är min vägledare när allt som har med datorer, bilar å annat viktigt strular.. vad skulle jag ta mig till utan er?!

5. Jag tror på spöken å tycker det är så spännande att lyssna på folk som varit med om andliga saker.. men sen kan jag inte sova på en ganska lång tid för jag inbillar mig att jag har hela lägenheten full med spöken å andra otäcka saker..

6. Jag har en grön gosedjursdinosaurie som heter Caper som alltid står vid sängkanten.. det går inte att somna utan honom där... han följer ofta med mig hem för att han ska få lite Hemma-lukt så jag kan ligga sniffa på honom när jag längtar hem..

7. När jag å älskling träffades första gången så trodde han att jag var från stockholm å det dröjde ganska länge tror jag innan han fattade att jag inte var det =)

Jag utmanar: de som vill göra det =)

Inga superflashiga sanningar om mig men jag är inte så hemskt spännande, hahaha =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0