se där

Då va det ny blogg å nya tider.. lämnade blogspot bakom mig nu å vi får väl se hur jag kommer trivas här.. men jag hoppas på det bästa å känner mig positiv =)

så jaha va har hänt sen sist då?
inte så hemskt mkt.. har levt med och för min uppsats senaste tiden.. men i torsdags lämnades den in å det kändes alldeles förträffligt bra måste jag säga! så det blev en väldigt ledig helg å nu går jag å väntar på att vårterminen ska börja å därmed Specialpedagogik A.. ska bli hemskt intressant!
har umgåtts mkt med vänner vilket har varit hemskt trevligt.. myskväll hos malin förra helgen å myskväll hos nadja denna helgen.. kul båda tillfällena! umgåtts med cissi oxå, alltid lika trevligt =)

det va nog allt för denna första premiärgången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0