nu vill jag ha nya veckan här!

åååh jag vill så gärna att det ska bli måndag nu så jag kan se om min mobil är på väg till mig snart.. har aldrig nånsin velat att helgen ska vara över men nu vill jag det! dels ska det faktiskt bli kul med skola i veckan.. men jag vill så gärna att min mobil ska komma.. å självklart mitt nya halebopkort å nummer.. längtar som en besatt.. jag antar att det är ganska betydelsefull för mig det här =/ haha.. det är det lilla som gör det.. =) men det ska bli så himla kul å kunna ringa när som helst till bästa valle.. det är nog allt det som lockar.. <3

annars då? ja det är faktiskt rätt bra just nu.. jag trivs med min tillvaro nu rätt okej.. idag skiner solen å det gör underverk på mig.. jag blir en helt ny människa av att få stå i solen å bara njuta av värmen i ansiktet.. love it!

pratade med mamma å söta lilla måmå idag.. skulle kunna prata hur länge som helst med familjen känns det som.. fick ett samtal från au pair grejjen som siss sökt oxå, tack å lov pratade hon som ringde svenska =) pappret jag fick fylla i var mindre kul för det skulle fyllas i på engelska.. menmen.. =)

Annsofiiii - miss you too! hade inte niclas fyllt år då den 16e när du å emma ska ses hade jag faktiskt bjudit in mig själv då (A) hahahahahaha... nej men det hade varit rikigt kul å ses snart! miss you som sagt!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0