new !

åååh, som om inte lyckan över att ha beställt ett Halebop kontantkort vore nog så har jag idag, tack vare älsklings hjälp, kunnat beställa en ny mobil! =D lyckan är total över att slippa den hemska hemska orangea mobilen jag har nu.. skulle kunna skriva meterlånga inlägg i bloggen om hur mkt jag hatar den.. men jag besparar er det!

älskling lät mig låna hans kort med pengar på för att kunna beställa den idag medan jag i min tur låter honom ta större delen av pengarna vi en dag får ut då vi säljer bilen, jag struntar i att beställa kurslitteratur och samt att jag siderar hylla å byrå från ikea =) lätt val kan jag säga.. har aldrig velat ha en ny mobil som just nu.. å älskling gjorde så min dröm kunde bli sann.. T A C K ! jag är dig evigt tacksam älskling! <3  känner jag efter ordentligt så vill jag inte ha möbler, jag har ju redan möbler.. litteraturen kan jag läsa gratis på bibblan eller låna hem den lika gratis =) visst jag har en fungerande mobil nu oxå men jag vantrivs med den.. å det gör jag inte med möblerna.. de kan jag leva med å litteraturen kan jag leva utan =)

dagens hjältar är lätt pappa å niclas!! pappa för all hjälp att välja rätt å inte välja abonnemang igen å älskling för ovanstående anledning!! <3 <3

Denna mobilen blev det =) fick lite inspiration till valet av kusin Mia som fick den i julklapp =) tycker den är fin!



bild från: http://www.phonehouse.se/

Kommentarer
Postat av: Nadja

du har blivit utmanad http://lessoeurs.blogg.se/1201375266_sju_sanningar.html

2008-01-26 @ 21:06:00
URL: http://lessoeurs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0