kvällsbabbel

jaha ja då satt jag här igen.. är rätt trött men kommer mig inte för att lägga mig.. älskling har åkt å jobba natt.. så detta är min första ensamma natt under de typ 3 år som vi bott tillsammans.. känns så där.. men nån gång ska ju vara första..

imån gäller det för bästa Valle.. åååh va jag ska hålla tummarna hårt!! får hoppas att lilla snuttis kan bli feberfri oxå.. stackars liten.. åååh, hoppas hoppas det år bra imån.. ska tänka på dig å hålla tummarna ända tills beskedet kommer!! <3

va hos barnmorskan idag oxå.. ville gärna byta preventivmedel efter reaktionen jag fick på cellprovet å nu har jag inte längre sprutorna.. ska börja med östrogenfria p-piller istället.. barnmorskan var så fruktansvärt trevlig så jag litar på henne att detta passar mig.. måste faktiskt ösa beröm över henne, har nog aldrig träffat en trevligare människa inom vården.. förutom den snälla sköterskan i värnamo som höll mig i handen under tiden jag skulle sövas för att operera bort mina halsmandlar.. hon förtjänar oxå en massa beröm.. om alla vore som dom så skulle jag nog aldrig vara nervös för att gå till doktorn.. fick mig en himla trevlig överraskning när hon skrev receptet oxå.. hon sa att jag fortfarande hade subventionerat preventivmedel.. ohoj tänkte jag! här har jag gått å snålat rejält på mina kronor för att ha råd med "vanligt" pris på vad det nu skulle komma bli för preventivmedel.. å så får jag ett helt års piller för ynka 100 kr ännu en gång! tack å lov att jag inte fyller tidigt på året =D

dock finns det så mkt annat som måste inhandlas nu framöver av diverse olika anledningar.. men men.. nu tack vare subventioneringen så blir det kanske inte helt tomt i plånisen direkt..

imån drar vårterminen igång vilken kommer innehålla Specialpedagogik A.. ska bli intressant imån på introduktionen å se vad det kommer innehålla.. å få se lite schema å litteraturlistor å sånt... å jag hoppas hoppas verkligen att det kommer gå å lösa med ledighet till siss student.. det finns inte på kartan att jag kommer missa det.. det måste å ska gå å lösa.. punkt slut.. tänker inte missa min systers student! <3

usch det är inte bra å vara ensam på kvällen.. jag saknar alltid allt å alla då.. nu saknar jag mamma å pappa, valle å tabita, katterna, älskling så klart.. hur ska jag kunna somna när jag vet att han inte kommer å lägger sig =S jaja.. lika bra å vänja sig!

jag hoppas å hoppas att det kommer gå att få igenom ett föräldrabesök hit upp över påsk.. det vore så underbart.. så lagom efter jul å nu fram till siss student.. hoppas å längtar!

i helgen kanske det blir fest om allt klaffar med pengar å jobb å allt va det kan vara som ska klaffa =) får hoppas på det bästa, annars väntar ju den som väntar på nåt gott aldrig för länge =)

nej nu måste jag försöka sova.. natti natti!


Kommentarer
Postat av: Anna

gosis! i miss jo!

2008-01-22 @ 10:19:29
Postat av: cicci

Hej gumman!
Jag råkade lämna en kommentar åt dig, men d va nån annans blogg...whooopsi.
Hoppas allt e bra me dig?
kram

2008-01-22 @ 17:06:48
URL: http://chechi83.blogg.se
Postat av: Linda till Anna

ååh vännen, miss you too! har lite skvaller till dig! KRAM
KRAM

2008-01-22 @ 21:02:07
Postat av: Linda till Cissi

Hej vännen!
nämen ojdå! =O haha, vems blogg va det? =/ haha.. hoppsan!
jadå, allt är bara bra med mig! började ju idag å det känns som om det kommer bli bra! Hur är det med dig?? KRAM

2008-01-22 @ 21:03:31
Postat av: Anna

åh, ny blev jag ju grymnyfiken!!!!!! :D Puss

2008-01-24 @ 11:51:38
Postat av: Linda till Anna

nu vet du! Om inte så läs på facebook =) kram å puss!

2008-01-25 @ 12:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0