inte utan min saknad å längtan

ååh.. kände att jag ville skriva av mig lite i bloggen, men nu när jag väl sitter här så tog det stopp.. hmm.. jaja jag babblar väl på lite.. haha..

helg nu å det känns bra.. dock så snöar det ute å det känns inte lika kul.. hm jag gillar inte snö.. jaja det ska väl få vara lite vinter kanske.. hade hoppats på att få csn-pengar idag men dom kommer på måndag =( men men.. ska ner på stan å träffa lisen å kanske malin oxå en sväng iaf.. kul att komma ut å vara lite social å inte bara sitta hemma å dega =) blir nog lite lunch å lite kik i affärer.. trevligt! ikväll ska jag kika på Let's dance å en tacomyskväll är även inplanerad.. vilken dag ska vi ta?? =)

min motivation för att plugga å gå i skolan har infunnit sig igen, tack å lov! det känns så bra nu med specialpedagogiken å jag vill bara veta mer å mer å mer NU.. hade halvdag igår å under hela hösten har en halvdag varit väldigt tröttande.. men efter igår så va jag inte alls trött utan hade nog lätt kunnat sitta där en heldag =) ska bli en mkt intressant vår!

idag fick jag rädda två av mina favoritväxter från drunkning.. =/ undrade varför de såg så hängiga ut å kikade.. inte va det torrt där inte utan helt dyblött! =O jag har visst råkat övervattna dom =S ooops.. fick stå å hälla ut en halv sjö i diskhon å jag hoppas nu att dom ska ta sig igen.. annars får mamma ta å ta med nya skott om dom kommer till påsk.. i love mina elefantöron ju =/ måste komma ihåg nu att inte vattna dom på ett tag så de får torka upp efter sjöslaget.. haha.. stackarna!

Siss fyller år i helgen å jag sitter här å längtar hem.. eller vet inte om det är längtan eller saknad.. både och kanske.. det finns så himla mkt där nere som betyder så mycket för mig.. å jag saknar att ha det nära mig.. som i julas.. jul å nyår va å är lätt den bästa tiden på länge.. det är de minnena med familjen, släkten å vännen som får mig att stå ut å kämpa nu sista året i skolan.. jag å valle bestämde oss för att prata i telefonen oftare å jag funderar STARKT på att skaffa halebop igen så vi kan ringa gratis till varandra =/ vore heaven det! fick en sån kick av att ha pratat med henne här om dagen, måste få till såna tillfällen oftare! ååååh saknaden efter Hemma är stor!!! =(

jag vill Hem

läste förresten på aftonbladet som vanligt idag på morronen å hittade http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1699990.ab  ... hmm.. ja det känns ju kul å läsa.. eller inte.. måste hålla med om att det känns liite smått onödigt att utbilda sig å få skulder som man ska betala av resten av livet å sen så ser det ut så.. kul.. eller inte.. jaja får väl hoppas att det hinner ändra sig å bli bättre tills vi är klara å redo för arbetsmarknaden..

nej nu ska jag allt ta det lite lugnt innan det bär av ner på stan.. kanske kommer mer babbel senare idag.. haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0