good bye 3 , hello Halebop

är så himla missnöjd med mitt 3 abonnemang så har suttit i flera dagar å letat å letat efter va i jösse namn jag ska ha istället.. hamnade på halebop's hemsida å satt å övervägde deras abonnemang.. men osäker som jag va så ringde jag pappsen.. tack å lov säger jag nu i efterhand!

haha.. han lyckades avleda mig från abonnemangens hemska väg å vi kom fram till att ett halebop kontantkort va det bästa.. då ringer jag gratis till familjen å valle <3 det är ju i princip bara dom jag ringer till så.. å så fyller jag på den med 200-300 kr i månaden å smsar gratis till alla å får samtidigt bra med pengar på kortet.. blir perfekt det!! mitt 3 abonnemang då måntro? ja det ska jag dra ner så det bara blir 69:- i månaden å helt enkelt låta ligga tills bindningstiden går ut om 1½ år.. onödigt kan tyckas men det känns sååå bra å slippa det då det bara ger mig bajshöga räkningar! kan använda det som absolut nödlösning om pengarna på mitt halebop är slut nån gång.. blir nog bra det här! känns bra å lättande iaf å slippa 3, usch för dom!

har iofs funkar bra med 3 om man bortser från att försäljaren på stan registrerade fel namn på dom numrena vi fick.. det står alltså lisens namn på mitt nummer å tvärtom.. hej å hå så smart.. vi ringde å försökte få det löst.. å det resulterade i att lisens namn står på mitt nummer å hon fick ett helt nytt nummer som det står mitt namn på.. vi skulle kunna byta kort med varandra.. men hur kul är det å hålla på å skicka ut massa nummer till folk stup i kvarten när lisen först hade ett nummer.. å sen fick ett nytt.. skulle vi då byta å hon fick ett tredje nummer.. njae vi kände oss inte så lockade till det.. men nu när jag skaffat halebop så ska jag ta mig i kragen å ringa 3 å be dom fixa det en gång för alla! så vi kan få slippa byta räkningar å krångla hela tiden..

me like Halebop.. me like ringa gratis till mina bästa! <3 å me like gratis sms!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0