ännu ett inlägg!

 oj oj oj va jag skriver idag.. men har inget bättre för mig =)

satt å kollade på Swebusexpress hemsida å kollade på skojj lite priser på resor hit å dit å kollade av ren vana Hem till Jönköping.. å döm om min förvåning när jag såg att dom har biljetter som kostar ynka 113:- (!!!!!!) från gävle till jönköping.. det är ju sjukt billigt!!! =O dock är det en onsdag så jag lär väl aldrig kunna uppleva hur det känns att åka hem så billigt men ändå.. jisses!

men jag ser till min lycka att dom sänkt priserna för övrigt REJÄLT =O innan kostade det mig 270:- ca att åka hem på en helgdag.. nu kostar det 161 kr!!!! =D =D wihooo!! fan det är nästan värt att åka hem snart ju.. =/ slutar ju tolv på torsdagar å börjar inte förrän tisdag sen.. hmm.. åååååh jag vill! men det är snart påsk.. kommer inte mamma å pappa upp hit då så åker jag nog allt ner istället..

ja å så klart så varade den lyckan inte så länge.. nu när jag kollar längre fram på deras bokningsgrejj så ser jag att det inte alls var nån så bra sänkning.. för längre fram kostade det som vanligt.. men åker jag på en vardag kan jag iaf komma ner i 209:-.. torsdagar kostade det 225:- å fre-söndag 274:- ... som vanligt då.. =/ men varför så billigt nu innan då? jaja.. haha tji fick jag för att jag blev så lycklig över prissäkningen.. hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0