som vi har jobbat på!

oj oj oj idag har vi fått mkt gjort! vi började dagen med en tripp till valbo å mellandagsrean men den imponerade inte på nån av oss speciellt mkt.. men trevligt hade vi iaf :) sen åkte vi hem å drog igång packandet, å som vi har jobbat på idag alltså.. inte mkt kvar att lasta in i släpkärran nu.. bara lite möbler som ska monteras ner å så där.. så det ska vi göra imån.. å sen börja städa :) jag å mamma slängde massa skräp å saker jag inte använder å det känns skönt att ha rensat lite! vi avrundade dagen med lite mat å sen tog vi ett sista ryck.. sen hamnade vi på madrasserna på golvet å kollade på stjärnorna på slottet å drack lite cider :) den äldre damen; kerstin, i det programmet har jag å niclas skjutsat hem från en bjudning hos mina värdföräldrar när jag bodde i sthlm.. lite häftigt faktiskt :) haha

nu är jag så trött så ögonen går i kors, ska snart bädda mina madrasser å somna gott.. vi beräknar rulla neråt igen på måndag! så det är inte mkt kvar nu, får se om vi lyckas hålla vår tidsplan å när jag hinner å orkar skriva igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0