sista helgen på år 2008

insåg för en stund sen att det är detta årets sista helg.. det är min sista helg som boende i gävle.. lägenheten är så tom.. här ligger jag på en madrass i det som varit mitt vardagsrum senaste åren.. det mesta i detta rummet är nerpackat.. det mesta i lägenheten är nerpackat.. min mamma å pappa (världens bästa) ligger å sover i rummet jämte.. jag är skittrött efter allt slit idag men kan ändå inte somna.. ligger å tänker.. funderar.. på året som varit.. på åren som varit.. vad jag har åstadkommit.. å jag känner mig nöjd.. jag känner mig stolt.. jag har varit med om så mkt som jag aldrig hade fått vara med om, om jag inte hade kommit hit till gävle.. men min tid här har nått sitt slut.. å det känns bra.. även om jag kommer sakna de fina fina vännerna här.. men det kommer bli bra.. det vet jag, jag vet vilka det kommer bli bra med.. jag vet vilka det kommer bli som det är med mig å bästis nu.. man känner det väldigt tydligt i hjärtat.. å det gör mig trygg..

det min mamma å pappa gör för mig just nu är obeskrivligt.. jag är så sjukt tacksam över att de tar det för en självklarhet att hjälpa mig på alla sätt de kan.. de jobbar, sliter å kämpar för min skull.. jag hade inte klarat detta utan dom..

vilket år det har varit... både på gott å ont.. jag är så många lärdomar rikare å inser att jag nog kommer hinna bli nåra till rikare innan året är slut.. jag kommer aldrig sluta förvånas över människor.. det är lite läskigt när man trodde att man kände nån, men det visar sig vara motsatsen.. men jag ser det inte som en förlust, utan en erfarenhet.. allt blir vad man gör det till.. nej usch.. tur att jag slipper den huvudvärken iaf :)

hmm det finns saker jag vill skriva här men inte kan göra.. även om jag många gånger är nära att göra det så får jag inte.. det är ju hemlisar.. som bara jag vet om.. men det är iaf kul med lite spänning här i livet, man lever bara en gång! det är mitt motto; man lever bara en gång, å den gången är nu...

Kommentarer
Postat av: Mia

åå vad jag kommer att sakna dig!!!! Har nog inte fattat det riktigt förräns nu att du faktiskt SKA flytta!!! Jag kommer inte längre kunna ta bussen ner på stan och ta en fika med dig.. usch så sorgligt, men jag förstår dig till hundra procent jag hade gjort detsamma om min familj fanns så långt bort! Nu får jag istället se fram emot en barnfri helg nere hos dig i Jönköping istället:-)och det känns mkt bra!! Hoppas resan hem går bra imorgon och att Eddie och Dexter står ut på den långa färden!

Massa massa kram till dig!!!

2008-12-28 @ 16:10:48
URL: http://mioli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0