mitt i natten å jag är vaken

ligger här å kan inte sova.. är egentligen jättetrött men så fort jag släcker lampan så snurrar ungefär en miljon tankar runt i huvudet så det är helt omöjligt att slappna av å somna =/ tänkte att jag lika väl kunde ligga här å surfa runt lite för att skingra tankarna.. även om allt ser ut att lösa sig nu så finns det tusen saker (känns det som) att fixa å grejja med.. idag på förmiddan ringde jag hälften av alla mina tusen samtal som jag skjutit på.. kändes bra att få nåra ur världen kan jag lova.. men det återstår ändå typ lika många samtal att ringa å lika mkt att fixa med ändå.. men ska beta av en del imån på morronen med..

har inte riktigt fattat att jag har fått jobb.. det som så länge varit mitt största orosmoment är nu löst, men det har varit nåt jag oroat mig för så länge så känslan att det inte är ett problem längre kommer nog sitta i ett tag.. typ tills jag börjat jobba haha =)

från å med den 8 december så kommer jag stå skriven nere hos mamma å pappa på deras adress för att försäkra mig om att jag inte går miste om nåra viktiga brev eller liknande nu när jag inte redit har koll på när, var å hur min flytt kommer äga rum.. jag vet ju att det blir 29e eller 30e som flyttlasset går men vet inte redit när jag får nycklarna å så där till lägenheten i jkpg.. så för säkerhetens skull skrev jag mig där nu å så när jag kommit iordning i jkpg sen i januari så ändrar jag adressen till dit å blir nu på så sätt smålänning lite tidigare haha =) ett stort orosmoment mindre försvann där..

på tal om mamma å pappa så måste jag bara få säga än en gång att dom är överlägset bäst på alla plan! herregud som dom ställer upp, hjälper till å stöttar å uppmuntrar mig, det är ovärderligt! utan mamma å pappa vette tusan va jag skulle tagit mig till i denna situation.. förstår inte hur jag ska kunna återgälda min tacksamhet för allt ni gör för mig just nu.. mamma har fixat med släkten så att de är inbjudna till oss den 19e för att fira min examen lite.. å hon har fixat så att det ska gå å lösa med att fafa får fira mig lite med innan jul å så där.. ja herregud, visst tänkte jag på det men jag tänkte mest på familjen.. å så är mamma så bäst å fixar till det så här ♥ å pappa som uppmuntrar å erbjuder sig att hjälpa till å fixa en massa åt mig.. ja herregud min tacksamhet finner inga gränser kan jag med ärlighetens flagga i topp tala om! jag har världens bästa mamma å pappa! å familj för den sakens skull oxå så klart!

imån (idag) ska jag å johanna skriva ut å lämna in vår uppsats inför opponeringen.. iiiiih.. det är på riktigt nu.. helt galet!

tack än en gång till alla som säger grattis å kommer med så fina å uppmuntrande ord - TACK! det värmer otroligt mkt ska ni veta!

Kommentarer
Postat av: Emma

Är det till Jkpg du ska flytta!!!

Då måste vi ju ses ofta.

Då bor vi ju jätte nära varandra ju!!!

2008-12-05 @ 19:22:28
URL: http://www.nogg.se/bumblebee
Postat av: Linda till Emma

försökte kommentera hos dig men det gick inge bra :S så jag svarar här istället.. japp det är till jkpg jag ska flytta :D såklart vi måste ses ofta, har ju nåra år att ta igen :) annso sa att det inte tar alls lång tid att åka till nässjö med tåget å att det inte va dyrt heller, så det är ju bra :) behöver du ensamtid för att shoppa i jkpg nån gång så är det ju bara att lämna av lilla skrutten hos mig :) hihi jag är mer än gärna barnvakt :D kul att han växer på så bra lilla theo!

2008-12-06 @ 14:29:15
URL: http://liindak.blogg.se/
Postat av: Emma

skumt...

hehe! ja vi får träffas och ta en fika både här i Nässjö och Jkpg.

Har ju inget social liv just nu eftersom kmpisarna från skolan flyttat från internatet så ja är rätt så alone. Men de blir kulligare när du flyttar hit i trakterna.

2008-12-09 @ 16:55:51
URL: http://www.nogg.se/bumblebee

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0