Luckorus, jajamensan!

nu har jag lugnat mig å ringt runt å så där.. =) jobbet då.. jaa, jag vet ärligt talat inte så hemskt mkt om det än haha.. men det är iaf på en nyöppnad förskola inne i jönköping.. de flesta barnen är födda 07.. å ja det kommer vara mest nyexade som ska jobba där men oxå nån "gamling" som hon sa på telefonen =) blir säkert bra det!

detta är alltså inte det jobbet jag va på intervju hos utan ett helt annat.. ett jobb som jag inte kan minnas att jag sökt till å med, men det skiter jag i.. dom har fått min ansökan, jag har fått jobb å dessutom är alla mina önskemål med jobb uppfyllda! dels att få vara med om att öppna å starta upp en förskola, å dels att få jobba med de små barnen.. helt otroligt bra! så jag skiter i resten.. jag har ett jobb iaf! å jag tror det kommer bli jättebra.. skulle börja jobba den 5e januari å sen börjar barnen den 12e =D intervju behövdes ingen, eller jag ska på den sen när jag flyttat hem iofs men jag har fått jobbet iaf sa hon =) hon skulle höra av sig framöver med nummer till personer jag ska kontakta å så där eftersom jag stod å väntade på bussen när hon ringde å inte hade papper å penna.. så jag väntar spänt nu =) känns så sjukt bra detta, senast idag på förmiddan oroade jag mig för hur jag skulle få ihop allt.. å så bara nåra timmar senare så har allt ordnat sig.. helt galet!

nu ska det firas rejält framöver! först till helgen, sen nästa helg å sen helgen efter det med! å den sista helgen där, då är jag Hemma å firar både examen å jobb med familj å släkt.. hur sjukt är inte det då?! =O jag åker snart hem! herregud va jag längtar hem nu.. pratade med bästis idag oxå å fick höra Lillen i bakgrunden, så nu längtar jag ännu mer efter att åka hem å träffa bebis, bästis å tabita.. ska bli sjukt kul å gosa med bebis! sen har jag fått en otrolig julkänsla nu, trots bristen på snö.. men första luckan i min chokladkalender är öppnad, ljusstakarna står i fönstret.. å ja allt på tv handlar ju nästan om jul.. å jag längtar såå efter julmyset!

som om det inte va en bra dag alla redan så mailade vi in vår uppsats idag oxå i "klart" skick för att få ett okej att lägga upp den nu inför opponeringarna nästa vecka.. å som svar får vi att det är okej plus att han fått frågan från kursansvarig om han hade nåra "studenter som är kapabla att genomföra en god opponering trots begränsad förberedelsetid.".. å då frågade vår handledare oss om jag å johanna kunde tänka oss att opponera redan på måndag eller tisdag =O han måtte ju verkligen tro på oss vår kära handledare! självklart svarade vi att vi kunde göra det då vi båda vill få detta ur världen så fort som möjligt =) å ja nog växte jag nåra centimeter av det berömmet, som det faktiskt var! även om nervositeten även den växte ungefär lika mkt haha.. men det klarar vi!

TACK till alla som grattat mig idag!! TACK!! ♥

Kommentarer
Postat av: Lisen

Näää men guud va kul att ni fick den förfrågan av handledaren!!! du är BÄST gumman! skit bra! det förtjänar du verkligen nu =D Kramar!!

2008-12-02 @ 17:21:54
Postat av: MIa

åååå shit va roligt!!! Kan inte mer än hålla med Lisen om överstående!! Fick ni opponera tillsammans å så oxå?? Gud va roligt, nästa vecka allaredan jag kommer hålla alla tummar jag har och det här kommer ni fixa gallant!!! kram

2008-12-02 @ 22:18:31
URL: http://mioli.blogg.se/
Postat av: Linda till Lisen å Mia

TACK ni är ju underbara båda två! <3



Mia; vi har skickat en önskan om det till kursansvarig, att vi kan tänka oss att opponera på måndag eftermiddag om vi kan få göra det tillsammans för då hinner vi lättare förbereda oss eller så, så det är bara till att hålla tummarna, han skulle försöka pussla ihop det så våra önskemål kunde uppfyllas skrev han =)

2008-12-03 @ 02:03:59
URL: http://liindak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0