jag är Hemma

efter 10 timmar i bilen så är vi nu Hemma.. lägenheten i gävle är städad å rengjord.. skräp har slängts i massor, det blev en fullastad släpvagn med bara skräp som jag å pappa körde till soptippen, känns skönt att ha blivit av med massa onödigt bös!.. alla mina tillhörigheter står just nu nerpackade i släpkärran inne i garaget.. förutom grisarna som står här på rummet i sina burar tillsammans med min resväska med kläder å andra nödvändigheter :)

resan gick väldigt bra, även om den tog sin lilla tid.. men hellre komma fram lite senare å allt gått bra än att stressa å det blir galet! grisarna skötte sig exemplariskt! inte ett knyst hörde vi från dom förutom då jag hörde att dom knaprade gurka :)

är sjukt trött men kan ändå inte sova.. allt känns så overkligt.. detta, som jag längtat efter så sjukt länge, är nu här.. jag är här nu å allt går som en dans.. jag kan inte låta bli att ibland stanna upp å fundera på när motgångarna kommer.. för välgång följs väl för det mesta av motgång? hur negativt det än låter så är det lite så det känns.. väntade ju hela hösten på motgångar med uppsatsen men de kom aldrig.. kanske är jag just nu inne i en liten period av tur å välgång? hmm.. lika bra å njuta på nu då! :) ska se om jag kan somna nu.. troligen är jag för upprymd över att ÄNTLIGEN bo hemma i småland igen men nu har jag ju fram till den 7e januari på mig att komma iordning å vila upp mig för sen börjar jobbet minsann! shit va bra detta känns.. men snart kommer nog saknaden efter mina fina fina vänner i Gävle.. men jag vet ju att vi kommer ses igen! Vi har ju massa kul att se fram emot.. husesyn bland annat ;) å det största av allt - bröllop! ååh va kul det kommer bli! det är en spännande tid framför mig :)

imån ska vi tvätta å åka en sväng till värnamo för att bland annat inhandla dryck till nyår :)

Jag är Hemma.. för alltid

Kommentarer
Postat av: Malin

Skönt att höra att resan gick bra för er! Precis som du säger så har vi mycket att se fram emot framöver som vi kan längta efter när det känns jobbigt =)

Saknar dig redan min vän! Många kramar

2008-12-30 @ 10:49:33
Postat av: Mia

Jag instämmer med Malin, saknar dig oxå redan! Kramar

2008-12-30 @ 13:43:29
URL: http://mioli.blogg.se/
Postat av: anna n

Åh, vännen! vad glad jag är för din skull! gött att allt löste sig med jobb å lägenhet! :) å du, även om det skulle komma nån motgång nån gång, så är du stark, och kommer klara det galant! ha en supernajs nyårsafton, och GOTT NYTT ÅR! önskar dig ett super 2009! Kramar

2008-12-30 @ 14:44:08
Postat av: Linda till Malin

precis, vi har massa kul framför oss! å så har vi ju alltid msn å telefon att höras över oxå :) saknar dig med vännen! KRAM

2008-12-30 @ 21:18:12
URL: http://liindak.blogg.se/
Postat av: Linda till Anna

Tack snälla söta du! <3 :)



hoppas du har det bra! hörde att det bär av till uppsala för er framöver? :D GOTT NYTT ÅR till dig med! Hälsa toffe! hoppas ditt 2009 blir jättebra det med gumman! kram kram

2008-12-30 @ 21:20:41
URL: http://liindak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0