dom allra sötaste

idag när vi satt å kollade på opponering av en uppsats så skulle jag kolla va klockan va å plockade upp mobilen som vanligt.. å döm om min förvåning när jag ser ett mms från bästis, inte varje dag det inte.. :) men alltid lika välkommet å trevligt! öppnade det, å fick världens största lyckokänsla i kroppen! det va en bild på lilla hjärtat å hennes otroligt söta lillebror! ♥ världens sötaste ungar som gjorde min allaredan perfekta dag ännu mer perfekt! tack snälla älskade bästis för att du skickar lite bilder på gullungarna då å då, det betyder otroligt mkt! dom där två små kidsen har förtrollat mig big time! snart (väldigt snart) får jag träffa er allihopa å gissa om jag längtar?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0