valborg



glad valborg allihopa!
här är brasan sedd från min balkong =) 
anledningen till att jag valde att stå på balkongen å kolla är helt enkelt att jag inte vill gå ut ensam längre, inte ens den lilla biten till brasan å tillbaka.. senaste tidens händelser har satt för stora spår hos mig..
men jag trivdes bra med att kolla på elden med en filt i solstolen på balkongen =)

dagen annars har varit lugn, fått dom sista böckerna fixade så nu ska läsloggen bara skrivas ihop.. sen passade jag på att vädra å dammsuga.. fick värsta utbrottet på dammsugaren som nu inte sugit alls bra på flera gånger =/ haha.. satt å slog på den med det korta röret för att sen slita upp locket å se att påsen inte satt som den skulle utan den låg ihopknölad i ett hörn.. å det va damm å bös ÖVERALLT i hela dammsugaren typ.. inte undra på att den luktat underligt.. så jag fick lov å byta filter både inne i den å där bak där luften kommer ut.. oopps =/ när ny påse satt rätt å allt bös va borta så sög den som om den vore nyköpt.. heheh =)

sen slapp igen för att börja på med maten.. tacopaj med sallad å baguettebitar.. mums! å sen satt jag på balkongen varvat med soffan medan elden tog sig =) lugn å skön valborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0