onsdag

idag är jag glad som tusan! dels för att det bara är en dag kvar på jobbet nu innan vi får vår efterlängtade personal å dels för att det snart är helg å sist men inte minst - jag bokade biljetter till new moon alldeles nyss!!!! wiiiiiie!! jag längtar som fasen, ska bli såå spännande å se hur den filmen är.. fullkomligt älskar twilight å alla 4 böckerna med.. har verkligen väntat på denna filmen! :D å nu är biljetterna bokade.. har ju tyvärr jobbat hela dagen å inte sett mailet om att biljetterna släppts förrän nu ikväll så självklart va premiärdagen så gott som slutsåld så det fick bli lördagen men äsch, jag är inte så knusslig! är glad bara jag ska få se den :) efter en lång å lite kämpig dag med möte på kvällen så kunde det absolut inte bli en bättre avslutning på dagen *nöjd*  :) nu somnar jag mkt mkt gott ikväll hihi :) ååååååh

Kommentarer
Postat av: j

vi har också bokat nu:D blir på lördagen också, va så dåliga platser kvar och ja vill inte få nackspärr! :)



Hur är det med dig annars?

2009-11-05 @ 17:37:05
Postat av: Linda

Johanna - ja lite så tänkte vi med, nackspärr är onödigt :) jisses va jag längtar!



det är bara bra här men är riktigt ordentligt trött å utmattad men snart helg å uppladdning av batterier står på schemat! :) hur är det med dig?

2009-11-05 @ 19:26:48
URL: http://liindak.blogg.se/
Postat av: j

jodå det är bra här med.. vilning på schemat här med.. ska titta på en bil och gå på stan en sväng.. annars blir det nog lugnt här med..



Snart jul, så blir väl att kolla julklappar idag :)



Kram!

2009-11-07 @ 11:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0