så går det...

.... när man förhastar sig å tar ut glädjen i förskott.. snacka om att det är en karusell utan dess like.. igår hade jag en tillsvidareanställning.. idag har jag det troligen inte..

läget är som så att det är för lite barn på rektorsenheten, mindre än det va när min tjänst planerades tydligen.. å det fattas barn på den förskolan jag skulle vara på.. å fylls dessa platser inte upp så kommer min tjänst inte behövas.. vet inte om jag ska skratta eller gråta.. jag skulle väntat med att ta ut glädjen.. annars blir det så här.. men nånstans inom mig visste jag ändå att det kunde bli så här, det är ju inte ovanligt om man säger så.. men men.. chefen blev iaf glad över att jag gärna är kvar om det går, å hon lovade att kämpa för mig.. å plasterna kan ju fyllas upp oxå, det vet man aldrig.. så vi får väl se vad som händer.. det ordnar ju sig, det vet jag.. men.. det känns ändå lite tungt ikväll.. lär väl ta å se över jobbutbudet snart då, å se hur läget ser ut.. har på känn att det inte ser så ljust ut.. blä.. men nej, med den inställningen kommer jag inte komma lång.. det är klart det kommer ordna sig! kan man ju hoppas iaf....

Kommentarer
Postat av: j

usch nä jobbläget är inte det bästa, vi försöker ju hela tiden.. men det gäller att aldrig ge upp! Till slut så bara måste man få napp! Och allt löser sig alltid!

2009-05-28 @ 07:56:06
Postat av: Mia

Allt kommer lösa sig ska du se! Förstår att det ser tungt ut nu, men på nått konstigt sett så löser sig saker å ting alltid! Finns det ingen tjänst där så ska du se att du får en på ett annat, du är så himla duktig å har den rätta utbildningen, så det kommer inte vara några problem alls!! Stor styrke kram till dig min vän!!!

2009-05-28 @ 16:59:42
URL: http://mioli.blogg.se/
Postat av: Mia

Allt kommer lösa sig ska du se! Förstår att det ser tungt ut nu, men på nått konstigt sett så löser sig saker å ting alltid! Finns det ingen tjänst där så ska du se att du får en på ett annat, du är så himla duktig å har den rätta utbildningen, så det kommer inte vara några problem alls!! Stor styrke kram till dig min vän!!!

2009-05-28 @ 17:04:05
URL: http://mioli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0