helgen i Östhammar

min helg spenderades som sagt i Östhammar hos min vän Malin :) åkte direkt efter jobbet i torsdags å va framme vid nio på kvällen, det va så himla kul att träffa Malin igen, kändes inte som om det va ett halvår sen sist! å det är ju ett bra tecken ;D iaf, fick en rundtur i deras hus.. kommer bli superfint där när ni är klara med allt gumman! sen somnade vi gott båda två på kvällen å malin åkte till jobbet tidigt å öppnade sen på fredagen medan jag hade semester å tog mig sovmorgon.. var väldigt välbehövligt! fredagen i övrigt var lugn, vi åt god mat å kollade på film :)

lördagen, den stora dagen :) kom å vi tog sovmorgon även denna dag.. sen kollade vi klart på filmen som var för lång för att orka kollas klart på kvällen innan, haha.. vi började göra oss iordning å sen dröjde det inte länge innan Mia kom! :D vi gjorde oss iordning färdigt å drack lite gott innan det va dags att bege sig av för att fira att Mia gifter sig snart :) buss in till öregrund där det blev ett plötsligt stopp för kissepaus ;) så det blev taxi sista biten in haha.. hamnade på en restaurang där vi drack å åt väldigt gott å pratade massa massa massa :D vi satt där ett par timmar för att sen bege oss till hummelgrund där vi festade vidare :) kvällen fortlöpte med massa dansande, lite shots å drinkar å det slutade med att vi hamnade på efterfest i östhammar efter en halvgalen bilfärd.. haha.. det va ju inte riktigt igår jag festade till det med efterfest å grejjer.. men ja, det va riktigt kul :) kvällen slutade in på småtimmarna med att Mia å Malin tog sig en långpromenad mitt i natten å jaa.. jag sov efter malins bestämmelser hos han vi va hos haha.. vilken kväll! men fruktansvärt kul hade vi iaf!! :D jag kommer leva länge på detta tjejer, TACK för en underbart kul dag/kväll! ♥

på söndagen mådde vi nog alla som vi förtjänade haha :) sov inte så hemskt många timmar egentligen med tanke på att min buss till uppsala gick vid tio i två.. så det blev mest till att vakna, ta en alvedon, hämta väskan hos malin å säga hejdå till henne å mia för att sen åka tillbaka dit jag sov för att äta bakismat å dricka cola.. :) sen fick jag skjuts till busshållplatsen för regnet öste ner.. jag var väldigt tacksam för den skjutsen kan jag ju säga :)

helgen var helt otroligt bra å jag kommer som sagt leva länge länge på dessa minnen! ni är bäst tjejer ♥

här kommer lite bilder från kvällen ;)

  våran lilla fördrink :)

  Mia ♥

  Jag å Malin ♥

   Min mat

  Malin å Mias mat

  Utsikten över ett regnigt Öregrund.. synd på vädret verkligen!

  Jag å Mia ♥

  Efterfestgänget haha ;)

  Mia, jag å Malin :D

  Hmm jaa.. va ska man säga.. efterfesten ;D


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, vilken rolig kväll! :D Kommer man minnas läänge ;) hihi! Du och Mia är bäst!! Många kramar

2009-06-16 @ 21:47:18
Postat av: Linda till Malin

verkligen lääänge ;) haha :D hur kul som helst! Du är oxå bäst vännen!! kram kram kram!

2009-06-22 @ 10:02:05
Postat av: Mia

jaaaaaaaaaaa, åhhhhh längtar tbx!!! Sjukt roligt, tack så jätte jätte mycket båda två för en helt oförglömlig helg! Kram

2009-06-22 @ 19:02:48
URL: http://mioli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0