sötast i världen

   

dessa gullungar träffade jag igår.. hur kul som helst.. dom är verkligen helt bedårande.. ungefär lika bedårande som deras mamma är.. min fina fina vän.. igår när jag åkte ner till dom å va framme efter en halvtimme (!!) så kände vi båda två hur otroligt glada vi är över att jag flyttade ner.. såå kul att kunna bestämma kvällen innan att jag skulle åka ner å hälsa på, jag kommer aldrig glömma denna känslan av lättnad å känslan av hur rätt ett beslut kan vara..

jag mötte iaf upp dom efter deras möte å sen åkte jag å bästis en snabbis till willys för att sen åka hem till C å barnen som åkte direkt hem.. C lagade mat till oss å lillen somnade i sin lilla gunga.. tabita var full av bus å ville direkt att jag skulle hjälpa henne ta på sig sin lilla ryggsäck som syns på bilden.. hjärtat! vi åt å sen åkte C iväg en sväng så jag å bästis fick lite kvalitetstid tillsammans.. hon satt å ammade lillen som somnade gott efter sin mat å tabita kröp ihop vid mig å hon somnade i mina armar <3 satt å myste lite med barnen å pratade om allt å inget.. C kom hem å vi kollade på film å åt popcorn.. en riktigt mysig å härlig söndag :D

har en ansökan om semester som ska lämnas in snarast å så snart jag vet om den godkänns eller inte så kommer jag avslöja vad jag planerar göra :D jag hoppas iaf väldigt mkt på att jag får semester de två dagarna jag bett om för det kommer bli så sjukt kul om det blir av.. like old times! som tur är så har jag hört att chefen typ aldrig nekar till semester.. men vågar inte riktigt hoppas fullt ut än.. hoppas hoppas hoppas!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0