måndag

ja det är det väl nu.. gick å la mig vid elva tiden men kunde omöjligen somna å här sitter jag nu.. suck.. klockan ringer om 1½ timme så det känns aningen onödigt att försöka somna nu.. vet iofs inte ens om jag hade lyckats för jag är inte det minsta trött.. även om jag borde vara det.. men jag gissar på att det är all spänning inför imån som ställer till det.. hur kul det än är att öppna upp på det nya stället, så kan jag inte låta bli att inte se fram emot det för det känns som om det kommer bli lite så där.. men vi får se.. på ett eller annat sätt så löser det sig! men spänningarna i kroppen sitter kvar ändå, dom släpper inte hur mkt jag försöker slappna av eller tänka på att det kommer lösa sig.. dumt! tur att det går lättsamma program på discovery kanalerna iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0